Projectem una selecció de films de Segundo de Chomón (Terol, 1871-París, 1929) acompanyats de la màgia de la banda sonora composada per Javier Verdes, un nom imprescindible de l'escena electrònica catalana, per a aquesta sessió.
Vinculat a l’escena electrònica underground de Barcelona des de principis dels noranta, el DJ Guille de Juan ha actuat diverses vegades al Sónar i és un dels creadors del club Octopussy, on es va consolidar amb ritmes versàtils i imaginatius. Actualment organitza el cicle itinerant de festes Playtime i està vinculat al col·lectiu de DJs i programadors culturals de Verds Records.
Shak Benavides pertany a l’escena barcelonina des dels noranta, com a cofundadora de Wah Wah Discos i dj, i posteriorment com a música electrònica amb el projecte Lucius Works Here.
Virginie va començar a punxar de manera professional el 1999 i és coneguda per combinar amb gran exquisidesa la música house amb la música disco, el funk, el hip hop, el jazz i el soul.
Veritable entusiasta de la música, Georgina Fernández va ser una activa promotora de l'escena local de la seva Barcelona natal fins que es va traslladar a Londres per formar, amb Pete Herbert, la banda L.S.B., una de les pioneres del so nu-disco.
Sol•licitada a escala internacional i habitual als clubs principals de Barcelona, Ylia fa temps que forma part del panorama underground nacional. Els seus sets es mouen àgils i segurs entre diferents gèneres, de vegades més ambientals i experimentals, d’altres més directes i ballables. Melodies hipnòtiques, baixos punxants i ritmes trencats es donen la mà en sets que tendeixen a ser narratius i que persegueixen el trance i la diversió.
Jokko és una dj sueca amb base a Barcelona que ha obtingut una reputació immillorable gràcies als seus sets innovadors de deep caracteritzats per un drive magnètic. Barreja la passió, l’experiència i l’habilitat per crear paissatges sonors infalibles i addictius perquè mai no decaigui el vibe a la pista de ball.
Vidor ens mostra l'existència quotidiana d'un home normal, sense maquillatges ni idealitzacions. “Amb una inspiració que avui provoca enveja, Vidor va saber unir la visió realista de la vida quotidiana amb un sentit èpic del qual el cinema americà va perdre el secret després de les grans troballes dels pioners” (José Luis Guarner). Estrenada amb el títol de "...Y el mundo marcha".