Programme
Michel Foucault afirma que el jardí és la parcel·la més petita del món i alhora la seva totalitat. La sisena edició d’aquest cicle s’endinsa de nou en els diferents escenaris en què es pot convertir el jardí: des d’aquell lloc màgic en el qual no existeix ni el dolor ni la tristesa (The Secret Garden), fins a la plasmació de l’aclaparadora creativitat de Piet Oudolf (Five Seasons), i font d’inspiració de nombrosos artistes (Painting the Modern Garden: Monet to Matisse), passant per un lloc per a l’esplai i la hiperconnectivitat juvenil (Pico 3), o com a recurs terapèutic mitjançant l’art topiària (Edward Scissorhands, A Man Named Pearl). Però també com a terrible presó (Canino) o escenari de misteris críptics (The Draughtsman’s Contract).
El cinema parla de la visió polièdrica del jardí gràcies al seu caràcter universalitzant i a totes les noves cartografies que, impulsades per l’heterotopia, trobem rere un bonic massís de flors.
amb la col·laboració de: