Programme

Premis Gaudí i Premis Goya

Estiu 1993 (Carla Simón, 2017)
The Bookshop (La librería) (Isabel Coixet, 2017)

03/03/2018 - 15/04/2018

calendario

Subratllem també que Estiu 1993 va ser la pel·lícula més votada pels crítics que participen en la selecció del cicle Els millors films de l’any i que Incerta glòria no és dins la llista perquè la projectarem el mes d’abril dins el cicle Per amor a les Arts.

Amb la col·laboració de

Acadèmia del Cinema Català            Academia de las Artes y las Ciencias Cinematográficas de España

Premis Gaudí 2018  Premios Goya 2018

Programme

Anchor and Hope
Tierra firme
A una dona li sorgeix el desig de ser mare i veu en el millor amic de la seva xicota un potencial donant d’esperma.
La llum d'Elna
Quan el 1942 les autoritats de Vichy decideixen tancar la Maternitat d’Elna, que acull embarassades
La Chana
LUCIJA STOJEVIC, 2016.
The Bookshop (La llibreria)
ISABEL COIXET, 2017.
Dunkirk
Dunquerque
En plena Segona Guerra Mundial, a les platges de Dunkerque, centenars de milers de soldats de les
La llamada
Una adolescent que sent passió pel reggaeton i l’electrollatí descobreix en un campament religiós
Sessió doble: 'Els desheretats' i 'Estiu 1993'
Els films de Laura Ferrés i Carla Simón han aconseguit, respectivament, el Premi Gaudí al millor
No sé decir adiós
Una dona que fa temps que no es parla amb el seu pare decideix emportar-se’l amb ella quan s’
Muchos hijos, un mono y un castillo
Julita, mare del realitzador, explica la seva vida des de la seva joventut, quan somiava tenir
El autor
Un home sense gaire talent ni imaginació vol escriure una novel·la. Un dia descobreix que la ficció
Tadeu Jones 2. El secret del Rei Mides
Tadeo Jones 2: El secreto del rey Midas
ENRIQUE GATO, DAVID ALONSO, 2017
Una mujer fantástica
SEBASTIÁN LELIO, 2017.
The Square
Un artista exposa a un museu una obra revolucionària: una plaça on la gent participa i imposa les
Verónica
Després de fer una ouija amb unes amigues, una adolescent és assetjada per presències aterradores i
Handia
JON GARAÑO, AITOR ARREGI, 2017.