Henrique Ghersi és cineasta i membre de l'equip responsable del film que inaugurar el cicle "FADfest: disseny i cinema" d'enguany. Avui ens presenta aquest documental.
Un documental sobre els secrets de l’èxit del dissenyador britànic, i una revisió de la manera com ha construït una marca basada en la cultura pop anglesa. Smith ha creat un imperi que té més de quatre-centes botigues en trenta-sis països del món, dotze línies de roba i uns beneficis de prop de quatre-cents milions d’euros anuals.
Documental sobre el sector publicitari als Estats Units. La pel•lícula segueix la trajectòria dels artífexs de la revolució creativa publicitària de la dècada dels seixanta, incloent-hi Hal Riney, George Lois, Mary Wells Lawrence, Dan Wieden i Lee Clow. Pray mostra campanyes publicitàries com Just Do It, I Love New York, Where’s the Beef, I Want My MTV, Got Milk? i Think Different.
Al llarg de la seva carrera, la màxima dels Vignelli –una de les parelles de dissenyadors més influents del món– ha estat: “Si no ho trobes, dissenya-ho.”
Fins fa ben poc temps, les ciutats modernes, construïdes per moure’s amb automòbil, eren considerades motors de creixement. Ara, els experts reivindiquen un canvi radical de model que prioritzi les persones.
Documental que mostra el llegat que ens han deixat els pioners de l’arquitectura moderna en un viatge per tota la costa oest dels Estats Units i el Canadà, des de Los Angeles fins a Vancouver.